Profesyonel Yöneticilik Akademisi (7 Sertifikalı)

3650  985 

Türkiye’de bir ilk Profesyonel Yöneticilik Akademisi Liderlik Okulu tarafından düzenleniyor.

7 Adet Profesyonel Hazırlanmış Eğitim ile Kariyerinize eşi benzeri olmayan bir katkı sunuyoruz. 7 Adet Eğitim ve Uluslararası Geçerli 7 adet Sertifika sizleri bekliyor.

Doğru vasıfları bünyesinde bulundurabilen herkes yönetici olabilir demiştik. Bu vasıfları kazanmanın en doğru yolu, eğitimdir. Dolayısıyla iyi bir eğitim ve mesleki uzmanlık programları ile yöneticilik de öğrenilebilir. Yöneticilik Akademisi özelliği taşıyan eğitim programları, liderliği hedefleyen ve yöneticilikte başarıya ulaşmak isteyenler için iyi bir alternatif oluşturmaktadır.

İyi ve başarılı yöneticilerin sayısı arttıkça, işletmelerin de başarısı doğru orantılı olarak artacaktır. Bugün birçok insan yönetici pozisyonuna geldikten sonra kendisini hangi yönlerde ve ne şekilde geliştirmesi gerektiğini sorgulamaz. Yani iyi bir yönetici olabilmek için neler yapması gerektiğini yeterince önemsemez. Bu anlamda, kendisini yetiştiren, yöneticiliğin inceliklerini, uygulanabilecek farklı metotları öğrenen, yeni bilgi ve becerilerle daha donanımlı hale gelen kişiler, her işte olduğu gibi yöneticilikte de başarı elde etmektedir.

Liderlik Okulu Yöneticilik Akademisi, yedi farklı eğitim programı ile başarıyı hedefleyenlere hizmet vermektedir. Profesyonel bir yönetici olmak için gereken tüm bilgi ve becerileri kazanmanıza yardımcı olacak bu eğitimlerden faydalanmak için siz de Liderlik Okulu ailesine katılın.

Ayrıca Şimdi Satın Alıp Hemen Başlayabilirsiniz. Grup Bekleme Derdi Olmadan Hemen Başlayın!

Programda Alacağınız Eğitimler & Sertifikaları;

Profesyonel Yönetim Uzmanlığı & Yöneticilik Eğitimi
Yeni Yönetim Yaklaşımları Eğitimi
Profesyonel Proje Yönetimi Uzmanlığı Eğitimi
Profesyonel Kriz Yönetimi Uzmanlığı Eğitimi
Uygulamalı Diksiyon Eğitimi
Profesyonel Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi
Profesyonel Müzakere Teknikleri Uzmanlığı Programı

Açıklama

Liderlik Okulu olarak tüm organizasyonların ihtiyacı olan, yönetici ve adaylarının gelişimine katkı sağlayacak kapsamlı bir yöneticilik eğitimi programını sizlerin hizmetine sunuyoruz.

Yöneticilik Akademisi Nedir?

Yöneticilik Akademisinde bir yöneticinin ihtiyaç duyabileceği çeşitli alanlarda hazırlanan akademik altyapısı ve piyasa örnekleriyle zenginleştirilmiş dersleriyle size kolay bir öğrenim metodu sunuyoruz.

Akademi ile derslerinize hemen şimdi başlayabilir ve yöneticilik eğitimini tamamlayabilirsiniz. Ayrıca paket içerisindeki diğer eğitimleri de tamamlayarak ilgili eğitimlerin sertifikalarına da hemen kavuşabilirsiniz. Bununla birlikte eğitimlerinizi tamamladıktan sonra derslerinize istediğiniz zaman tekrar tekrar ulaşabilir, bilgilerinizi tazeleyebilirsiniz.

Yöneticilik Akademisi

Bir şirketi, departmanı veya bir topluluğu idare eden, belli hedefler doğrultusunda kurumdaki işleyişin düzgün şekilde ilerlemesinden sorumlu olan, planlama yapan ve stratejileri belirleyen kişilere yönetici demekteyiz. Yöneticiler aynı zamanda olası krizlere karşı öngörü yetenekleri ile tedbir alabilen kişilerdir. Yöneticilerin asli görevi kurulu sistemi sürdürülebilir kılmaktır. Bu anlamda yöneticiler şirket ve kurumlar için büyük öneme sahiptir.

Yöneticilik, belli vasıflara sahip olunduğu takdirde herkesin yapabileceği bir görevdir. Sorun çözme, dinleme, anlama, paylaşma, iletişim ve empati konularında kendini geliştirmiş kişiler, iyi birer yönetici olabilirler. 

İyi bir yönetici olmak istiyorsanız bunları yapın

Kariyerinde yükselmeyi ve bir gün yönetici olmayı hedefleyenler ile hali hazırda yönetici olup kendilerini geliştirmek isteyenler bazı konulara çok dikkat etmelidir. Mesela eleştirel düşünce yapısına sahip olmak iyi bir yöneticide mutlaka bulunması gereken bir özelliktir. Farklı fikirlere açık, bu fikirleri değerlendirmeye alan, iyi bir araştırma ve analizin ardından mantığını da kullanarak kararlarını alan yöneticiler başarıya ulaşmaktadır.

Yönetici denildiğinde bazen akla olumsuz örnekler gelebiliyor. Mesela dediğim dedik çaldığım düdük tarzında bir yaklaşıma sahip yöneticilerle hemen herkes iş hayatının belli bir döneminde karşılaşmıştır. Bu tipteki yöneticiler çalışanlarını dinlemez, onlarla empati kurmaya zahmet etmez. Ve büyük bir ihtimalle ekibinin gözünde kötü bir yönetici olarak değerlendirilir.

İyi bir yönetici ise çalışanlarını dinlemeyi bilendir. Bir yöneticinin çalışanları için ulaşılabilir olması önemlidir. Çalışanların sorunlarını, fikirlerini, projelerini rahatça yöneticisine anlatabiliyor olması, yöneticinin kendisini dinleyeceğini bilmesi çalışanın işinde daha verimli olmasını sağlar. Bu da iyi yöneticilik vasıflarındandır.

Yönetici işleri son saniyeye bırakmaz, yumurta kapıyı çalınca paçaları tutuşarak ekibine iş yaptırmaya çalışmaz. İyi bir yönetici zaman yönetiminin ne olduğu bilir. Zamanı planlar; günlük, haftalık, aylık iş planları yapar. Görev ve projelerin zamanında ve iyi şekilde yapılacağından emin olur. Beklenmedik durumlar için de mutlaka B planı vardır.

Yönetici, birlikte çalıştığı ekip arkadaşlarını geliştirmeyi de görevlerinden biri olarak düşünmelidir. Sonuçta çalışanlar kendilerini ne derece geliştirirse, yapılan işlerin de o oranda kalitesi artacaktır. Bu anlamda geri bildirimlerle çalışanlarını yönlendirmek, onları daha iyisini yapma noktasında motive etmek, çalışanların zaman zaman çeşitli kurs ve seminerlere katılarak bilgi birikimlerini artırmalarına yardımcı olmak iyi bir yöneticinin özellikleri arasında sayılmaktadır.

Bu anlamda yöneticilerin aynı zamanda iyi bir akıl hocası olabilmeleri de önemlidir. Her yönetici tecrübelerini çalışanlarına rehberlik ederek onları geliştirme yolunda kullanmalıdır.

İyi bir yöneticinin iletişim gücü ve insan ilişkileri de kuvvetli olmalıdır. Zira yönetici insanlarla çalışır. Dolayısıyla bir yöneticinin başarısı insanlarla kurduğu iletişime göre şekillenmektedir.

Sıradışı Bir Yöneticilik Eğitimi

Liderlik Okulu olarak kamu ve özel olmak üzere sayısız kurumun yöneticilik eğitimi ve liderlik eğitimlerini bizim kurumumuzun verdiğini biliyor muydunuz?

Liderlik Okulu alanında Türkiye’nin en çok bilinen ve takip edilen Eğitim Ar-Ge kurumudur.

Alt kısımdan ders içeriklerine ulaşabilir, sertifika akreditasyonları ve ödeme yöntemleri gibi bir çok konuda bilgi alabilirsiniz. Yine bir sorunuz olursa iletişim bölümünden bize yazabilir ya da çağrı merkezimizle görüşebilirsiniz.

Sizi de bu harika Yöneticilik Eğitimi Akademisinin bir parçası olmaya davet ediyoruz.

Yöneticilik Eğitimi Program İçeriği

Programda Alınacak Dersler Hakkında Bilgi İçin Aşağıda Eğitimin Adına Tıklayınız

Eğitimler

Bu Eğitim Yönetici Olmak İsteyen ve Yönetim Kavramı Hakkında Çalışma Yapanlar İçin Özel Olarak Tasarlanmıştır. Ders İçeriklerini Başlıkları Tıklayarak Görebilirsiniz.

Yönetim ve Organizasyon İçerisinde yer alan Yönetim Fonksiyonları ve Yönetim Teorilerinin anlatıldığı kurstur. Dersler yüksek lisans seviyesinde verilen konular seviyesinde ve daha da kapsamlıdır.

Yönetim Kavramı
Yönetim Fonksiyonları
Profesyonel Yöneticilik
İşletme Fonksiyonları
Planlama
Örgütlenme – Örgüt Kavramı
Yöneltme Fonksiyonu
Güç Kavramı
Otorite Kavramı
Yetki Kavramı
Emir Kavramı
Etkileme Kavramı
Motivasyon Kavramı
Kapsam Kuramları
Maslow’un İhtiyaç Hiyerarşisi
Herzberg Çift Faktör Kuramı
Başarı Güdüsü Kuramı
VIG Kuramı
Süreç Kuramları
Vroom _ Beklenti Kuramı
Eşitlik Kuramı
Pekiştirme Kuramı
Koordinasyon Fonsiyonu
Denetim Fonksiyonu
Yönetim Yaklaşımları ve Tarihçesi
Klasik Yönetim Yaklaşımları
Bilimsel Yönetim Yaklaşımı
Yönetim Süreci Yaklaşımı
Bürokrasi Yaklaşımı
Neo Klasik Yaklaşım
Davranışsal Yaklaşım
Sistem Yaklaşımı
Durumsallık Yaklaşımı
Matriks Örgüt Modeli
Geleneksel Örgüt Modeli
Fonksiyonel Örgüt Yapısı

Bu Eğitimimizde günümüz karmaşık dünyasında ihtiyaç duyulan yeni nesil yönetim yaklaşımları anlatılmaktadır. Türkiye’de eşi ve benzeri olmayan bir eğitimdir.

Toplam Kalite Yönetimi Yaklaşımı
Temel Yetenekler (Core Competence)
Outsourcing (Dış Kaynaklardan Yararlanma)
Şebeke Organizasyoları
Süreç Yenileme – Değişim Mühendisliği
Benchmarking – Kıyaslama
Personeli Güçlendirme – Enpowerment
Downsizing – Küçülme (Delayering)
Öğrenen Organizasyonlar
Sanal Organizasyonlar
Yeni Ekonomi Kuramı
Kaos ve Karmaşıklık Teorisi

Proje Yönetimi kavramını öğrenebileceğiniz temel konuları bünyesinde barındıran bu program ile proje yöneticisi olmaya bir adım daha yaklaşacaksınız.

Proje Nedir?
Proje’de Bulunması Gereken Özellikler
Proje Tarihçesi
Proje Yönetiminde Örgütlenme
Matris Yapısı
Proje Unsurları
Proje Yöneticisi
Projeleri Sınıflandırma
Proje Hayat Döngüsü
Proje Türleri
Proje Evreleri
Kapsam Yönetimi
Projelerde Risk Yönetimi
Risk Türleri
Riskin Ölçümlenmesi
Karar Ağacı Methodu
Projelerde Zaman Yönetimi
Proje Yönetiminde İletişim
Projelerde Kalite Yönetimi
Projelerde Maliyet Yönetimi
Kaynak Planlaması
Proje Evreleri
Proje Ekibi ve Özellikleri
Projenin Programlanması
Gant Şeması
Devre Diyagramları
Ağ Diyagramları
Proje Yönetim Teknikleri –
CPM – Kritik Yol Methodu
PERT – Şebeke Analizi
Zaman Tahminleri

Kriz acilen ele alınması gereken, önemli bir değişikliğe neden olan hızlı ya da yavaş gelişebilen bir değişikliktir. Kriz yönetimi eğitimi ile bu değişkiliklerin üstesinden nasıl gelebileceğinizi anlatıyoruz.

Uluslararası standartlarda hazırlanmış bu program ile bir yöneticinin ya da kriz yöneticisi profilinde olan birinin ihtiyaç duyacağı bilgilerini edinmek ve bu bilgileri kullanma becerilerini geliştirmek isteyenler için harika bir fırsat sunuyoruz.

Kriz Nedir?
Kriz ve Çevre Faktörleri
Kriz ve Doğal Faktörler
Kriz ve Ekonomik Faktörler
Politik ve Yasal Faktörler
Kültürel ve Teknolojik Faktörler
Kriz Konusundaki Yaklaşımlar
Kriz Türleri
İçten içe yayılan krizler
Kriz Değerlendirme Aşamaları
Çözümleme
Krizleri Önleme Faaliyetleri
Kriz Öncesi Yönetim
Kriz Öncesi Yönetim Yapıları
Krize Yönelik Kadro Ouşturma
Kriz Dönemi Yönetici Seçimi
Krizde Motivasyon ve Örgüt İklimi
Krizin Üstesinden Gelme
Kriz Anı Yönetimi
Krizin Özellikleri

Türkiye’nin ilk ve tek detaylı, kelime kelime seslendirme içeren ve kendinizin de kayıt yapıp dinleyebileceği ilk ve tek online diksiyon kursu.

Bu Diksiyon Eğitimini evinizde tekrar tekrar dinleyerek ve seslendirerek kendi başınıza tamamlayabilirsiniz.

Uluslararası standartlarda hazırlanmış bu program ile profesyonel pazarlama bilgileri ve bu bilgileri kullanma becerileri geliştirmek isteyenler için harika bir eğitimdir.

Pazarlamanın Önemi
Pazarlama Kavramı
Pazarlama Tanımı
Pazarlama Tarihi
Pazarlama Çevresi
Pazarlamayı Etkileyen Şirket içi Faktörler
Pazarlama 4P’si Giriş
Pazarlama Planlaması
Pazarlama Stratejisi
Pazarlama Araştırması
Pazar Araştırması
Pazarlamada Veri Toplama Araçları
Tüketici Davranışları
Pazar Bölümlendirme
Hedef Pazar Seçimi
Ürün
Fiyat
Tutundurma
Dağıtım
Pazarlama ve Satış
Tüketici Kara kutusu

Bu eğitimde müzakerenin ne olduğu ve müzakere sürecinde yapılması gerekenlerin aşama aşama anlatıldığı piyasada eşi ve benzeri olmayan bir eğitimdir.

Müzakere Nedir?
Müzakere Kavramları
Müzakere Süreci Kavramı
Müzakere Süreci Aşamaları
Müzakere Bilgi Sistemi
Hedefler ve Müzakere
Müzakere Tanımlama
Hazırlık Süreci
Gerçek ihtiyaçları Anlamak
Açılış Pozisyonu Alma
Taviz
Sonuç Alma

0
Eğitim Sepeti
  • No products in the cart.
Profesyonel Yöneticilik Akademisi (7 Sertifikalı)
3650  985 
-+