Fitness Programı

fitness programıFitness programı  son derece fit ve hoş bir vücuda sahip olmayı amaçlar. Bunun için ilk adım bu programı yapmak istemektir. Fitness programına kendini hazır hisetmeli, bu konuda organize olmalısınız. Fitness programı olacağından bu duruma hazırlı olunmalı. Etkili fit bir vücudun fitness pragramı ile mümkün olacağı gerçeği unutulmamalıdır. Şimdi bu program kapsamında neler var onları inceleyelim kısaca;

1.Cardio Yapmak: Cardio; yürüyüş, bisiklet, ip atlama, yüzme gibi efor isteyen egzersizlerdir.

2.Hafif Ağırlık İle Çalışmak: Sizi zorlamayacak hafif ağırlıklar ile egzersiz yapmanız demektir. Bu genellikle dambıl ile yapılmaktadır.

3.Squat Yapmak: Squat ile basen ve kalça bölgelerindeki yağların hızlı bir şekilde eritilmesi yöntemidir. Özellikle bayanlara önerilmesi de erkekler için de oldukça faydalıdır.

4. Bölgesel Fitness Hareketleri Yapmak: Fitness programı kapsamında basen ve kalçaların squat yaparak kurtulurken, bel bölgesinde oluşan yağlar için de bel egzersizleri yapılmalıdır.

Bütün bu program hakkında iyi bir eğitim almak şarttır. Eğitim her alan da olduğu gibi bu alan için de olmazsa olmazdır. Tabi eğitim kadar kaliteli bir kurumdan eğitim almak da çok önemlidir.Biz de sizler için kaliteli eğitim sınırlarını zorlayım kapsamlı bir eğitim hazırladık.  Eğitim sonunda kendinizi geliştirebilir veya kendinizi bu işin  eğitmeni olmak isteyebilirsiniz. Biz sizler için fitness hakkında aklınıza takılan ve sizi bu alanda gelişmenize yardımcı olmak için çok kapsamlı bir eğitim hazırladık. Bu eğitimden faydalanabilir hem kendinizi geliştirebilir hem de bu işin eğitmeni olabilrsiniz. o halde ne duruyorsunuz hemen sizler için hazırladığımız eğitimimizi inceleyip sizin için faydalı olmasını sağlayabilirsiniz. Sizler bu eğitimden faydalanırken biz de uluslararası  eğitim sertifikanızı hazırlayıp ücretsiz kargolayalım. Fitness ile ilgili merak ettiğiniz herşey linkimizde. Eğitimimizi incelemek ister misiniz? FİTNESS EĞİTMENLİĞİ