Bu Program Certificational Tarafından 
Yüksek Teknoloji Ürünü Bir
Eğitim Olarak Akredite Edilmiştir.

Perakende, AVM ve Mağazacılık Yönetimi Akademisi

495 

Bu Eğitim Materyalleri ile Güncel & Aktif Bir Programdır. Hemen Satın Alarak Uzaktan Öğrenme Yöntemi ile Programa Anında Başlayabilir, Certificational Tarafından Verilen Uluslararası Sertifikalarınızı Alabilirsiniz. Hemen Sepete Ekleyin ve Başlayın.

Perakende, AVM ve Mağazacılık Yönetimi Akademisi

Bu Akademi Uzaktan Eğitim İmkanıyla Türkiye’de İlk ve Tek

6 Adet Uluslararası Sertifika ve Tüm Bunlara Ek Olarak 1 Adet AVM ve Mağza Yöneticiliği Sertifikası

AVM ve Mağaza yöneticiliği zor ve kapsamlı bir görevdir. Bu görevi gerektiği gibi yerine getirmek için bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak gereklidir. Bu alanda tecrübe edinmek kişinin kişisel gelişiminde oldukça önemli bir yere sahiptir. Bu eğitim ile sizlere mağaza yönetimini öğrenmenize ve tecrübe kazanmanızı sağlayacak bazı yollar ve teknikler önererek üstesinden nasıl gelebileceğinizi anlatıyoruz.

.

Yüzlerce Profesyonel Bu Programdan Aldı! Sıra Sizde!

referanslar11

Perakende, AVM ve Mağazacılık Yönetimi Akademisi

Bu Akademi Uzaktan Eğitim İmkanıyla Türkiye’de İlk ve Tek

6 Adet Uluslararası Sertifika ve Tüm Bunlara Ek Olarak 1 Adet AVM ve Mağaza Yöneticiliği Sertifikası

AVM ve Mağaza yöneticiliği zor ve kapsamlı bir görevdir. Bu görevi gerektiği gibi yerine getirmek için bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak gereklidir. Bu alanda tecrübe edinmek kişinin kişisel gelişiminde oldukça önemli bir yere sahiptir. Bu eğitim ile sizlere mağaza yönetimini öğrenmenize ve tecrübe kazanmanızı sağlayacak bazı yollar ve teknikler önererek üstesinden nasıl gelebileceğinizi anlatıyoruz

Uluslararası standartlarda hazırlanmış bu program ile bir yönetici, mağaza personeli ya da iş adamı profilinde olan birinin ihtiyaç duyacağı bilgilerini edinmek ve bu bilgileri kullanma becerilerini geliştirmek isteyenler için harika bir fırsat sunuyoruz.

Bu eğitimde; avm ve mağaza yönetimi kavramı ve stratejik yönetim konusunda gerekli olan bilgilere geniş bir açıdan bakma fırsatı yakalayacaksınız.

Bu Eğitimde Hangi Programlar Var?

Mağaza Yönetimi Uzmanlığı Eğitimi

Profesyonel Yöneticilik Eğitimi

Problem Çözme Teknikleri Eğitimi

İşletmelerde Hile Yönetimi Eğitimi

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Uzmanlığı Eğitimi

Satış Liderliği & Eğitmenliği Eğitimi

TOPLAM 179 Bölümlük Online Program…

DERS İÇERİKLERİ

Sol Menüden İncelemek İstediğiniz Eğitimi Seçebilirsiniz

Bölüm 1:: PERAKENDE KAVRAMI

Bölüm 2:: PERAKENDECİ MAĞAZA KAVRAMI

Bölüm 3:: PERSONEL YÖNETİMİ

Bölüm 4:: MAĞAZA PERSONELİ PERFORMANS KRİTERLERİ

Bölüm 5:: Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Özellikleri

Bölüm 6:: MARKA SADAKATİ

Bölüm 7:: MAĞAZA YÖNETİCİSİNİN PERFORMANS KRİTERLERİ

Bölüm 8:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE ORYANTASYONUN ÖNEMİ

Bölüm 9:: MAĞAZALARDA YAPILAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ

Bölüm 10:: MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ

Bölüm 11:: MAĞAZACILIK VE STOK YÖNETİMİ

Bölüm 12:: MAĞAZACILIK VE ALAN YÖNETİMİ

Bölüm 13:: MAĞAZACILIKTA VERİ MADENCİLİĞİ

Bölüm 14:: MERCHANDİSİNG

Bölüm 15:: SATIŞ DANIŞMANININ BİLMESİ GEREKENLER

Bölüm 16:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE GÖZ TAKİP SİSTEMİ

Bölüm 17:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE SORUMLULUK

Bölüm 18:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE EMPATİ

Bölüm 19:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE BEDEN DİLİ

Bölüm 20:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE HIRSIZLIK

Bölüm 21:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE MOTİVASYON

Bölüm 22:: MAĞAZA YÖNETİMİNDE KASİYERİN YAPMAMASI GEREKENLER

Bölüm 23:: SÜPERMARKETLERDE YER SEÇİMİ

Ders 1 – Yöneticilik Nedir?

Ders 2 – Yöneticilik ve Liderlik Arasındaki Fark

Ders 3 – Yönetim Kavramı

Ders 4 – Denge

Ders 5 – Yönlendirme

Ders 6 – Kontrol

Ders 7 – Yöneticilik Açısından Zaman ve Zaman Yönetimi

Ders 8 – Zaman Yönetimi Ve Günümüz

Ders 9 – Yöneticiler İçin Zaman Yönetimi İpuçları

Ders 10 – Zamanın Değeri

Ders 11 – Zaman Yönetiminde Hedefler

Ders 12 – Yöneticilerin Zaman Yönetiminde Önem Vermesi Gereken Noktalar

Ders 13 – Stratejik Yönetim

Ders 14 – Stratejik Yönetim Neden Önemli?

Ders 15 – Stratejik Yönetimle İlgili Temel Kavramlar

Ders 16 – Stratejik Yönetim Süreçleri

Ders 17 – Yöneticiler İçin Performans Yönetimi

Ders 18 – Performans Yönetiminin Amaçları

Ders 19 – Yöneticilikte Performans Yönetimi Sistemi Analizi

Ders 20 – Yöneticilerin Performans Yönetiminde Görev Ve Sorumlulukları

Ders 21 – Yöneticilerin Performans Kriterlerini Saptaması

Ders 22 – Performans Standartlarının Belirlenmesi Sürecinde Yönetici

Ders 23 – Performans Planlaması ve Performans Sözleşmesi

Ders 24 – Hizmet Sektörü Yönetimi

Ders 25 – Hizmetlerin Karakteristik Analizi ve İşletmelere Etkisi

Ders 26 – Hizmet Biçimleri Sınıflandırması

Ders 27 – Yöneticiler ve İşletmeler Açısından Rekabet

Ders 28 – Rekabet Yoğunluğu ve İşletmeler

Ders 29 – Pazarlama Üzerine

Ders 30 – Ürün – Hizmet – Marka Olmak

Ders 31 – Fiyat ve Şirket Hedefleri

Ders 32 – Tutundurma

Ders 33 – Yöneticiler İçin Stratejik Pazarlama Kararları

Ders 34 – Dağıtım

Ders 35 – Değer Mühendisi Yöneticiler

Ders 36 – Toplumsal Açıdan Değer ve Yönetimle İlişkisi

Ders 37 – Çalışanlar Açısından Değer

Ders 38 – Tedarikçiler Açısından Değer

Ders 39 – Hissedarlar ve Değer Yaklaşımı

Ders 40 – Örgütsel Değer Oluşturma Yöntemleri

Ders 41 – Değer Zinciri Analizleri

Ders 42 – Mükemmellik Yaklaşımı Modeli

Ders 43 – Ulusal Kalite Ödülü Yaklaşımı

Ders 44 – Balanced Scorecard

Ders 45 – Yönetici ve Networking

Ders 46 – Yanlış Networking Yaklaşımları

Ders 47 – Bir Etkinlikte Yöneticinin Yanında Olması Gerekenler

Ders 48 – Sofra Adabına Dikkat Edin!

Ders 49 – Hedefleriniz ve Networking İlişkisi

Ders 50 – Networking Haritanız

Ders 51 – Yöneticiler Ve Sosyal Medya Kullanımı

Ders 52 – Sunum ve Sunum Becerileri

Ders 53 – Sunumunuzu Planlarken

Ders 54 – Sunumunuz Sırasında

Ders 55 – Sunumu Nasıl Sonlandıracaksınız?

Ders 56 – Yöneticiler İçin Slayt Hazırlama İpuçları #1

Ders 57 – Yöneticiler İçin Slayt Hazırlama İpuçları #2

Ders 58 – Yöneticiler İçin Slayt Hazırlama İpuçları #3

Ders 59 – Yöneticiler İçin Slayt Hazırlama İpuçları #4

Ders 60 – Yöneticiler İçin Slayt Hazırlama İpuçları #5

Ders 61 – Yönetici ve Asistan İlişkileri / İletişim

Ders 62 – Yönetici ve Asistan İlişkileri / Yetki Verme

Ders 63 – Yönetici ve Asistan İlişkileri / Beklenti İlkesi

Ders 64 – Yönetici ve Asistan İlişkileri / Asistanınızı Nasıl Motive Edersiniz?

Ders 65 – Yönetici ve Asistan İlişkileri / Asistanınızın Gelişimine Odaklanın

Ders 66 – Yönetici Çağa Ayak Uydurmalıdır

Ders 67 – Sürekli Öğrenme

Bölüm 1:: PROBLEM KAVRAMI

Bölüm 2:: PROBLEM TÜRLERİ

Bölüm 3:: PROBLEM ÇÖZME KAVRAMI

Bölüm 4:: PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNİN AŞAMALARI

Bölüm 5:: PROBLEM ÇÖZMEYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Bölüm 6:: DENEME YANILMA TEKNİĞİ

Bölüm 7:: 5N VE 1K ve MATRİKS TEKNİĞİ

Bölüm 8:: PSİKOLOJİK ATALET

Bölüm 9:: BEYİN FIRTINASI

Bölüm 10:: ARTI EKSİ İLGİNÇ TEKNİĞİ

Bölüm 11:: MORFOLOJİK ANALİZ

Bölüm 12:: SİNEKTİK TEKNİĞİ

Bölüm 13:: PARETO ANALİZİ

Bölüm 14:: NEDEN SONUÇ TEKNİĞİ

Bölüm 15:: DELFİ TEKNİĞİ

Bölüm 16:: BENZETME TEKNİĞİ

Bölüm 17:: NOMİNAL GRUP TEKNİĞİ

Bölüm 18:: DÜŞÜNME ŞAPKALARI TEKNİĞİ

Bölüm 19:: TERS ÇEVİRME TEKNİĞİ

Bölüm 20:: FİKİR YAZMA TEKNİĞİ

Bölüm 21:: YARATICI DEĞİŞİM TEKNİĞİ

Bölüm 22:: HEDEFE YÖNELME TEKNİĞİ

Bölüm 23:: ODAKLANMIŞ NESNE TEKNİĞİ

Bölüm 1:: HİLE KAVRAMI

Bölüm 2:: HİLENİN ÖZELLİKLERİ

Bölüm 3:: HİLE ÇEŞİTLERİ

Bölüm 4:: İŞLETME İÇİ HİLE ÇEŞİTLERİ

Bölüm 5:: ÇALIŞAN HİLELERİ

Bölüm 6:: YÖNETİM KADEMESİ

Bölüm 7:: SATICILAR TARAFINDAN YAPILAN HİLE ÇEŞİTLERİ

Bölüm 8:: HİLENİN ARAŞTIRILMASI

Bölüm 9:: HİLENİN ÖNLENMESİ

Bölüm 10:: İÇ DENETÇİ

Bölüm 11:: HİLE RİSKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE AZALTILMASI

Bölüm 12:: İNSAN KAYNAKLARI PROSEDÜRLER

Bölüm 13:: HİLE YÖNETİMİNDE İŞ DEĞİŞİMİ

Bölüm 14:: YETKİ SINIRLARI

Bölüm 15:: HİLE YÖNETİMİNDE GÖZETİM

Bölüm 16:: HİLE YÖNETİMİNDE SÜREKLİ DENETİMLER

Bölüm 17:: HİLE RİSKİNİ EĞİTİM İLE ÖNLEME

Bölüm 18:: HİLE SORUŞTURMASI VE ARAŞTIRMASI

Bölüm 19:: PROAKTİF HİLE DENETİMİ

Bölüm 20:: HİLE YÖNETİMİNDE FISILTI ORTAMI

Bölüm 21:: SAYISAL VERİ ANALİZLERİ

Bölüm 22:: HİLE YÖNETİMİNDE İHBAR HATTI

Bölüm 1:: Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı

Bölüm 2:: Müşteri İlişkileri Yönetimi Önemi

Bölüm 3:: Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Amacı

Bölüm 4:: Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Gelişimi

Bölüm 5:: Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Özellikleri

Bölüm 6:: İŞLETMELERİN CRM’İ TERCİH ETME SEBEPLERİ

Bölüm 7:: Müşteri İlişkileri Yönetimi Yararları

Bölüm 8:: Müşteri İlişkileri Yönetimi Temel Bileşenleri

Bölüm 9:: Müşteri İlişkileri Yönetimi Eko Sistemi

Bölüm 10:: Analitik Müşteri İlişkileri Yönetimi

Bölüm 11:: Operasyonel Müşteri İlişkileri Yönetimi

Bölüm 12:: İşbirlikçi Müşteri İlişkileri Yönetimi

Bölüm 13:: Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi

Bölüm 14:: İnteraktif Müşteri İlişkileri Yönetimi

Bölüm 15:: MÜŞTERİ DERİNLEŞTİRME, ÇAPRAZ SATIŞ, SADAKAT YARATMAK

Bölüm 16:: Müşteri İlişkileri Yönetimi Evreleri

Bölüm 17:: Müşteri İlişkileri Yönetimi Riskleri

Bölüm 18:: MÜŞTERİ HAKKINDA BİLGİ TOPLAMA VE ANALİZ

Bölüm 19:: MÜŞTERİ MERKEZLİ DÜŞÜNME

Bölüm 20:: MÜŞTERİ TATMİNİ YARATMA

Bölüm 21:: Müşteri Sadakati Yaratma

Bölüm 22:: Müşteri Değeri Sağlama

Bölüm 1:: ŞİRKETLERDE EĞİTİM

Bölüm 2:: ŞİRKETLERDE SATIŞ EĞİTİMİ

Bölüm 3:: ŞİRKETLERDE SATIŞ EĞİTİMİNİN TÜRLERİ

Bölüm 4:: ŞİRKETLERDE SATIŞ EĞİTİM İHTİYACININ BELİRLENMESİ

Bölüm 5:: ŞİRKETLERİN SATIŞ EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİ

Bölüm 6:: YÜZ YÜZE SATIŞ EĞİTİMİ

Bölüm 7:: SATIŞ EĞİTİMİNİN ŞİRKETE YARARLARI

Bölüm 8:: SATIŞ EĞİTİMİNİN BİREYLERE YARARLARI

Bölüm 9:: SATIŞ EĞİTİM PROGRAMININ HAZIRLANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ

Bölüm 10:: SATIŞ EĞİTİMİ İÇİN SEMİNER PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Bölüm 11:: TEPKİ EVRESİ

Bölüm 12:: ÖĞRENME EVRESİ

Bölüm 13:: DAVRANIŞ EVRESİ

Bölüm 14:: SONUÇLAR EVRESİ

Bölüm 15:: EĞİTİM DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ

Bölüm 16:: SATIŞ VE SATICI

Bölüm 17:: BAŞARILI SATICININ ÖZELLİKLERİ

Bölüm 18:: SATICI OLUMLU DÜŞÜNMELİDİR

Bölüm 19:: SATICI İYİ BİR HAYAL GÜCÜNE SAHİP OLMALIDIR

Bölüm 20:: SATICI YAPTIĞI İŞTEN GURUR DUYMALIDIR

Bölüm 21:: SATICI KENDİNİ MOTİVE EDEBİLMELİDİR

Bölüm 22:: SATICI KORKUSUZ VE İNANÇLI OLMALIDIR

Alttaki linkten eğitimi sepetinize ekleyebilirsiniz.

495 

yurtici-kargo-logo
TÜM SERTİFİKA KARGOLARINIZ CERTIFICATIONAL tarafından ÜCRETSİZ* OLARAK GÖNDERİLİR. (*Yurtiçi Kargolar)

Yaşam Koçluğu SertifikaProgramın sonunda uluslararası geçerliliği bulunan İngilizce dilinde basılı sertifikanız Certificational tarafından verilecektir. Belgeleriniz Certificational tarafından adresinize kargo ile gönderilecektir.

  • Ayrıca belge arkasında Türkçe açıklamaları ve programın açıklaması bulunmaktadır. Ayrıca belge üzerinde soğuk mühür ve uluslararası üyeliklerin kaşeleri bulunmaktadır. Verilecek belgelerde online ibaresi bulunmamaktadır.
  • Her belge için bir ID numarası bulunmaktadır ve şirket belgeleri onayları da yer almaktadır.
  • Her bir sertifika için aşağıda açıklaması bulunan Certificational Accreditation Service tarafından karşılık oluşturulmaktadır.
  • Yurtiçi Kargo ile yurtiçi gönderimleri gönderimlerde Kargo ücreti Liderlik Okulu tarafından karşılanır ve ÜCRETSİZDİR.
  • Türkiye dışındaki sertifika gönderimlerinde Certificational kargo ücretini alıcıya yansıtmaktadır.

Perakende, AVM ve Mağazacılık Yönetimi Akademisi

495 

Eğitiminize Tüm Cihazlardan Bağlanabilirsiniz

tum-cihazlardan-erisin

ac-certificateLiderlik Okulu A.Ş. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü İçerisinde İZTEKGEB’te yer almaktadır. Uluslararası; ILA-International Leadership Association (ID:101507), ALE- Association of Leadership Educators (ID:6991430) ve Association For Coaching (AC) Akredite üyesidir. Ayrıca Certificational Accreditation Service Türkiye Temsilcisidir. Liderlik Okulu Mentorluk Platformu ve UniversityAmerica kurumsal akredite üyesidir. Ayrıca ISO 9001:2008, ISO 10002:2004 belgelerine sahip kurumsal bir anonim şirketidir.

Liderlik Okulu ile ilk olarak 2010 yılında öğrenci iken bir seminerde tanışmıştım. Şimdi Adana’da öğretmenlik yapıyorum. Öğrenci Koçluğu Programını aldım, Videolara uzaktan erişim ile almak açıkçası çok kolay oldu. Program bitiminde sertifikalarım Certificational ile ertesi gün elime ulaştı. Tüm Liderlik Okulu çalışanlarına teşekkür ederim.

Hande Gül Sağman

Eğitim içeriği ve animasyonları sayesinde videoları sıkılmadan izledim. İçeriklerde sıkmadan konunun özü verilerek hazırlanmış. Sertifikaları 3 adet beklerken Certificationaldan 4 adet sertifika geldi. Sanırım Bir Meslek Olarak Koçluk içinde ayrı sertifika gelmiş çok mutlu oldum diyebilirim.

Necla Şen Kavuk

Sertifikalarım ertesi gün ulaştı lakin bir tanesi kargo nedeniyle yıpranmıştı. Liderlik Okulu’ndaki arkadaşlar hemen ilgilendiler ve Certificational Ertesi gün yenilerini elime ulaştırdı. Müşteri memnuniyetini düşündüğünüz için teşekkürler.

Sahil Durukan Erkmen

Daha önce İstanbul’da şirket içi eğitimimizde Erkut Hoca’dan yöneticilik eğitimi almıştım. Online eğitim materyalleri konusunda öncesinde tereddütlerim vardı ancak sonrasında Liderlik Okulu’na güvenerek satın aldım. Yaşam koçluğu programı ve sonrasında eşime fitness ve pilates koçluğu programlarını aldık. Kullanımı inanılmaz kolay bir sistem. Sertifikalarım 2 gün içerisinde elime geçti. Sertifika hizmeti içinde Certificational’a tekrar teşekkür ederim.

Nihat Durak

Sertifikalarım elime çok hızlı ulaştı. Eğitimimde sonradan kapatılmadı, kendimi sürekli güncel tutma fikri çok güzel teşekkür ederim.

Selin Yılmaz Ateş

Eğitim sonunda sertifikalarım Yurtiçi Kargo’yla ve aksama olmadan elime ulaştı. Sertifika ya da kargo için ekstra ücret talep edilmediği için çok mutlu oldum. Certificational Uluslararası geçerli belgemle Yaşam Koçluğu ofisimi açmak için ilk işlemleri başlattım. Teşekkür ederim Liderlik Okulu.

Bensu Parlak

Liderlik Okulu’nun geniş online eğitim içerik yelpazesi sayesinde kısıtlı zamanda kendimi çeşitli konularda geliştirme fırsatı buldum. Online eğitim setlerini almış olmama rağmen aradığım zaman karşıma çıkan nazik çağrı merkezi çalışanları, mail attığım zaman verilen ivedi cevaplar sayesinde muhatap bulabilmenin iç rahatlığıyla eğitimlerime devam ediyorum.

Ramazan  Küskün

Geçmişte Liderlik Okulu’ndan örgün hizmet içi kurum eğitimi almıştım. Şirketimizde eğitim sonrasında online eğitim programlarında çok geliştiklerini ve birçok konuda eğitim verdiklerini fark ettim. İlk olarak Diksiyon Eğitiminden faydalandım. Bir online eğitimden beklemediğim kadar geliştiriciydi. Boş vakitlerimde verilen uygulamaları yaptıktan sonra gerçekten değişimi fark ettim. Üstelik sonrasında uluslararası geçerli sertifikam kargo ile tarafıma iletildi. Yoğun biri olarak o gün bugündür Liderlik Okulu online eğitimleri tercihimdir. Hem zaman kısıtı yok hem uluslararası geçerli sertifika imkanı var. Bulunmaz fırsat.

Hamiyet Sağlam

Aldığım online eğitimde satın alma işlemimden hemen sonra derslerimin açılması beni çok şaşırttı. Fakat ilk dersten sonraki derslerim açılmıyordu. Panikle çağrı merkezini aradım. ‘Tamamla butonuna basıp bir sonraki derse ilerleyin’ diye bilgi verdiler. Meğer fark etmemişim sistem bana uyarı vermiş üstelik. Liderlik Okulu ve çözüm odaklı ekibine hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Buğra Şenöz

Online eğitim sistemine ilk başlarda çok ön yargılıydım. Sertifikamın yurtdışından ulaşmayacağından korkuyordum. Açıkçası güvenemiyordum. Fakat Liderlik Okulu’ nu araştırdıktan sonra eğitimlere katılmaya karar verdim. Programım ödeme yaptıktan sonra otomatik olarak açıldı. Çalışmam bittikten sonra sertifikamsa ertesi gün elimdeydi. Gerçekten çok şaşırdım ve sevindim. Liderlik Okulu’ na özellikle benim gibi çok yoğun çalışan biri için böyle güzel bir hizmet  verdiği çok teşekkür ederim.

Çağla Marangoz

Liderlik Okulu olarak yıllardır yüzlerce kurum kuruluş ve bireyin gelişimine destek verdik. Bugüne Kadar;

150’nin üzerinde Üniversite Konferansı Verdik.

50’den fazla kamu kuruluşuna eğitim düzenledik.

150’den fazla özel kurum personellerine hizmet içi eğitimler düzenledik.

75’in üzerinde Plaket, Ödül ve Teşekkür Şilti Aldık.

Sadece Kariyer.net sitesinde CV’sinde Liderlik Okulu referansı bulunan kişi sayısı 15000 kişinin üzerinde…

Dünya’da en çok tanınan ve Türkiye’nin en eski Kişisel Gelişim Merkezlerinden biri olarak çok çalışmaya devam ediyoruz

Sizleri de Liderlik Okulu‘ndan faydalanan binlerce değerin arasına davet ediyoruz…

Certificational

Certificational Onaylı Global Sertifika…

Certificational sistemi ile sertifikalarınız Dünya’nın her yerinden ulaşılabilir durumdadır.

Sertifika bilgileriniz Liderlik Okulu tarafından Certificational sistemine girilir ve sertifikanız için Certificational tarafından bağımsız bir akreditasyon oluşturulur.

Certificational size otomatik olarak bir kullanıcı adı ve şifre oluşturur. Siz de kendiniz sisteme girip tüm sertifikalarınızı görebilir ve sertifikalarınızı yönetebilirsiniz.

Yandaki resimdeki gibi sertifikanız sistem tarafından otomatik olarak oluşturulur. Akreditasyon sertifikanız basılı olarak gönderilmez.

Örnek Sertifika Onayı İçin Tıklayınız

Alttaki linkten eğitimi sepetinize ekleyebilirsiniz.

Perakende, AVM ve Mağazacılık Yönetimi Akademisi

495 

taksit2

Kredi Kartınıza Anında Peşin Fiyatına 9 Taksit İmkanı! Ödemenizi Yapar Yapmaz Kursunuz Aktif Hale Gelecektir.

Perakende, AVM ve Mağazacılık Yönetimi Akademisi

495 

Hesap Numaralarımız:

Hesap Adı: Liderlik Okulu Eğitim Anonim Şirketi
Garanti Bankası
Şube Kodu: 1095
Hesap Numarası: 6297279
IBAN: TR84 0006 2001 0950 0006 2972 79

Siteye Nasıl Üye Olabilirim?

Sitemize üye olmak oldukça basittir. Anasayfada sağ üst köşede yer alan kaydol butonuna tıklayıp istenilen bilgileri doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Kredi kartı kullanmıyorum. Ödeme işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Bir tanıdığınızın kredi kartı ile ödeme işleminizi gerçekleştirebilir veya banka havalesi yoluyla da yapabilirsiniz. Banka hesap numarası veya İban kullanarak havale işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Havale işlemi yaptıktan sonra bizlere mail yolu ya da 0850 302 29 55 telefon numarasından ulaşarak eğitimini aktif hale getirebilirsiniz.

Hesap Numaralarımız:
Liderlik Okulu Eğitim Anonim Şirketi
Garanti Bankası İzmir Urla Şubesi
Şube Kodu: 1095
Hesap Numarası: 6297279
IBAN: TR84 0006 2001 0950 0006 2972 79

Sertifikalarda Online yazıyor mu?

Certificational Tarafından Sağlanan Sertifikalarda online ibaresi bulunmamaktadır.

Online ödeme sistemine güvenebilir miyim?

Ödeme sistemine tamamen güvenebilirsiniz. 7 Banka(Akbank, Garanti Bankası, Türkiye İş Bankası, Finansbank, Yapı Kredi, Bank Asya ve Halkbank) ile ortak çalışan PayU Güvenli Ödeme Sistemini kullanmaktayız. Ödeme işlemlerinizi peşin veya taksitli olarak yapabilmenizi sağlayan tamamen güvenli bir sistemdir.

Online eğitim programlarını nasıl satın alabilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra anasayfada yer alan online eğitimler butonuna tıklayınız. Listeden almak istediğiniz eğitimin üzerine tıklayarak bir sonraki adıma geçebilirsiniz. Açılan sayfada Kursu Satın Al butonuna tıklayınız. Kursa Kayıt Bilgilerini doldurduktan sonra sağ tarafta ödeme yönteminizi seçerek Siparişi Onayla butonuna tıklayarak güvenli ödeme sayfalarına yönlendirilirsiniz. Kredi kart bilgilerinizi girip, taksit seçeneğinizi belirledikten sonra ileri butonuna tıklayarak eğitim satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Eğitimlere katılmak için üniversite mezunu olmak şartı var mı?

Eğitimlere katılmak için üniversite mezunu şartı aranmamaktadır. Eğitimlerimiz kişisel gelişim eğitimleri olduğu için kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyen herkes katılabilmektedir.

Eğitimde bütün dersleri göremiyorum. Bir sorun mu var?

Eğitim sayfasına girdikten sonra sayfanın aşağısında dersleri göreceksiniz. Ders-1 e tıklayarak eğitime başlayabilirsiniz. Bir sonraki derse geçebilmek için dersin sayfasında sağ üst tarafta yer alan ‘tamamla’ butonuna tıklamanız gerekmektedir. Tamamla butonuna tıkladıktan sonra bir sonraki dersi görebilme izni verilecektir.

Eğitim programına nasıl giriş yapabilirim?

Üyelik ve ödeme işlemlerini daha önceden yaptıysanız, anasayfada sağ üstte yer alan ‘Giriş’ veya ‘Profilim’ butonuna tıklayarak profil sayfanıza gidebilirsiniz. Profil sayfanızın sağ tarafında aldığınız eğitimler bulunmaktadır. Çalışmak istediğiniz eğitime tıklayarak eğitime başlayabilirsiniz.

Ödüllü Müşteri Hizmetleri Liderlik Okulu’nda…

iso-10002Liderlik Okulu alanında 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim sistemine sahip tek kuruluştur. İstediğiniz An bize yandaki formdan ulaşabilir. Destek isteyebilirsiniz.

Operatörlerimiz sizelere dönüş yapacaktır. Ayrıca hemen ulaşmak isterseniz; 08503022955 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

Bize Çekinmeden Yazın

Adınız (gerekli)

E-posta Adresiniz (gerekli)

Telefon No: (Aranmak isterseniz, zorunlu değildir.)

Sormak İstedikleriniz

Aradığınızı Bulamadıysanız? Hemen Yazın ve Arayın


Tam Uyum
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Eğitimlerimiz

Neden-liderlik-okulu

Güvenli-odeme